Jag vill kramas!

Dagen har varit bra än sålänge :) Kort dag på WF men jag och Johanna satt kvar en stund och tjöta ändå :) Sen gick jag hem till mamma och pappa! Pappa skulle precis börja med maten.. Falukorv och makaroner! Den tråkigaste maten som finns enligt mig! Så jag tog över och gjorde en jättegod korvstroganoff istället med bulgur och sallad till :) Lite mer i min smak ;) Mycket gott!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kika på tv en liten stund.. Hänt nått skumt med mina ögon så ser suggit och stjärnor överallt typ.. Svårt att förklara =/ Men obehagligt är det! Så det är inte helt omöjligt att det blir en liten tupplur nu innan Tyra är klockan tre ;) Powernap behöver man ibland :)

Sen ska jag hem till Skrållan och inte göra nått speciellt alls! Fixa lite kort på mig som jag tog med Tony sist! Dags att lägga upp dom nu kanske :) Så det ska jag ordna med senare så får ni se dom idag kanske :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0