LÖRDAG!

Igår tog jag bussen till Bengtsfors vid sju men hoppade av i Skåpa till Henriks syster Linda! Hon fyllde nämligen år igår så gick in en sväng för att säga grattis och hälsa på lilla Hilma :) Sen vidare hem till Henrik och vi låg nerbäddade i soffan hela kvällen och bara myste :) Kollade på Sagan om ringen och tog det lugnt! Idag vaknde vi vid halv elva.. Har käkat frukost och dunkat musik nu på morronen! Just nu är han ute och byter till vinterdäck så jag passa på att slänga in ett inlägg :) Jag åker hem klockan 3 och då blir det snabba ryck att göra sig iordning :) Ikväll ska nämligen jag och Manuela hem till Matilda för att dricka vin och lyssna på gamla inspelade band sen vi var små! Det ska bli riktigt kul att höra för Matilda vek sig nämligen av skratt när hon lyssna på det.. Så ahh, detta kommer bli en kanonkväll verkligen :D

Nu ska jag leta upp mina raggsockar som Henrik lånade förut för nu börjar jag frysa om fossingarna :) Jag får se om jag skriver senare också annars får ni ha en fortsatt bra lördag :)

PUSS!


PARTY!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dålig uppdatering här tycker jag, haha. Vill ju ha lite insider information om helgens bravader :)

Puss!

2009-10-26 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0