Måndag igen..

Igår storstädade jag lägenheten! Hann inte riktigt klart eftersom jag åkte med fyrabusen till Bengtsfors :) Gick upp till Kim där han, Henrik och Robin var.. Vi lagade potatisgratäng, åt kladdkaka, skratta nått så fruktansvärt och kollade på skräckfilm :P Så var våran kväll igår ungefär :) Kom i säng vid tolv ungefär och då somnade jag direkt! Henrik väckte mig vid 4.00 i natt och sa hej då.. Då kom hans skjuts och han åkte till Skövde igen :( Jag la mig och somnade om och tog bussen hem klockan 6.15! När jag kom hem gick jag och la mig igen.. Ringde och sjukanmälde mig till WF idag också för jag är inte helt kry :S Hostar som en idiot och ena halsmandeln har svullnat upp igen.. Inte kul! Så idag är jag alltså hemma.. Ska städa klart lite tänkte jag om jag orkar och sen cykla upp till mamma och pappa och äta lunch :)

Längtar redan till nästa helg när Henrik kommer hem :) Fredag är den bästa dagen på veckan (han kommer hem) och söndag den värsta (åker ifrån mig).. Men men, dagarna går fort :) Snart myspys igen!

Älskar dig babe


Kommentarer
Postat av: lisa sindsjö

Ska vi ha dig imorgon på träningen :) ?

2009-10-19 @ 20:05:08
URL: http://lillalisus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0