Mysig dag!

Vart en bra dag på WF! Nästan lite känsligt eller vad man ska säga :P Vi fick i uppgift att riva sönder massa smålappar och på var och en skulle man skriva minst två bra egenskaper och på baksidan nånting man skulle tänka på och förbättra! Och det skulle man skriva om varje person! Sen satte vi oss i en ring och så fick alla läsa upp vad man skrivit på lappen till var och en.. Och jag fick bara massa bra saker :) Känns bra att dom uppfattar mig så som jag vill bli uppfattad! Sen på de sakerna som jag skulle förbättra stämde också in väldigt bra! Så man fick nästan en liten sån där lättnadskänsla typ :P Svårt att förklara men det va roligt att höra hur folk uppfattar en :) Speciellt från folk man inte känner sådär jättebra! Rolig uppgift det där :) kändes lite som julafton när var och en sa vad den tyckte och sen kom fram med lappen :D Haha!

När vi slutade för dagen så följde Johanna med mig hem en sväng för hon skulle vänta på sin mamma :) Vi käkade lite mellanmål och gjorde inget speciellt alls :P Hon gick nästan precis :) Ska snart cykla hem till mamma och pappa för idag kommer älskade Lina hem :) ♥ Sen ikväll är det Advanced men jag får kolla på denna gången igen tror jag =/ Inte bra att träna när man är förkyld och jag är verkligen inte bra än =( Jävla skit som inte vill gå över! Uschamejjen!

Skriver senare ikväll vad WF-gänget skrev till mig på lapparna :) Så goa dom är!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0