Tisdag!

Somnade nästan direkt igår.. Blir trött av att höra regnet smattra på fönstret :) Mys! Blev en sovmorron till ungefär tio.. Sen dess har jag käkat äggmacka och kollat på tv typ.. Skrållan har varit goare än nånsin.. Legat och kurat in sig vid min hals och snarkat så gött :) ska göra mig iordning och ta en promenad upp till mamma och pappa.. Käka middag och fixa mina personliga brev och skicka iväg det :) Även prata lite med dom om lägenheten jag hittade.. Den jag skrev om igår här i bloggen! Ja blev medlem på den sidan och då kunde man se hur många som skickat in inresseanmälning! 101 st låg det på igår så det verkar ganska hopplöst :P Men man ska aldrig säga aldrig!

Ikväll vid sju-tiden ska jag även fota med Tony för en annons för Papaya! Tror det skulle bli lite rockigt tema så blir sotade ögon och ruffsigt hår :) Träning senare också.. Men ska nog bara kolla på! Får se senare vilket skick jag är i!


Ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0