Tisdagsmys!

När jag skrev tidigare idag att jag skulle slänga mig i soffan och slappa lite ändrades helt när Patrik från WF ringde mig! Han frågade om jag hade lust att komma ner till stan för att bli intervjuad av NWT.. En tidning i Karlstad alltså! Och självklart ställde jag upp för jag är sämst på att säga nej, haha :D Men det var inga problem så ;P Så det var jag, Calle Håkansson och en dam från NWT! Pratade om hur det är att vara arbetslös osv, osv.. Kanske är bra att hamna i en tidning i Karlstad när jag söker jobb där :) Så läser dom att jag mitt mål är att förflytta mig till Karlstad så det är därför jag endast söker jobb där osv ;) Bara dom inte vinklar det fel ^^ Ska vara med imorron tror jag hon sa.. Även på deras hemsida så jag återkommer med det ;)

När vi var klara med det gick jag till Ofelia.. köpte mig en ny foundation och ett rött nagellack! Sen vidare till Ica för att köpa lite paranötter :) Sen så har jag bara gått hemma och plockat lite.. Kollat på tvn och tagit det allmänt lugnt! Fixat och donat med korten som är här under :)

Nu däremot har jag precis fått i mig lite blåbär/hallon drink ;P Väldigt, väldigt gott måste jag säga! Ska ta mig en varm och skön dusch nu och sen måla mina naglar rööda! Fortsätta mysa i mina raggsockar och ha tända doftljus.. Detta kallar jag tisdagsmys :)


Kommentarer
Postat av: frida

Skulle du inte börja jobba på Kontoret?

2009-10-28 @ 14:32:03
URL: http://fridavernby.blogg.se/
Postat av: Emilia

Joo men skulle mest jobba helger! Och det har bara blivit en helg första helgen i september! Så jag har gett upp hoppet lite ^^

2009-10-28 @ 18:40:02
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0