Aj aj!

Min mage mår inte bra :( Kunde inte jobba igår och kommer inte göra det ikväll heller.. TRÅKIGT! Jag vill, ja vill, ja vill.. Älskar att ha dom grupperna så detta suger :( Både igår och idag har jag bara vart liggandes och sovit.. Hela dagarna!

Nu är jag hemma hos mig igen.. Imorron ska vi till Uddevalla med WF-gänget.. Hur det nu ska gå? Klarar ja inte av att stå får jag väl gå och lägga mig i minibussen :P Köpt lite grejer så nu ska jag snart röra ihop en sallad som jag tar med mig.. Billigare och nyttigare än att köpa skräpmat ute jämt vajree gång vi är på studiebesök!

Så nu ska jag göra det och sen lägga mig igen.. Orkar knappt stå :S


Kommentarer
Postat av: Sis

Nu ringer du doktorn lilla vän!!! Puss <3

2009-09-22 @ 21:52:58
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0