Finner inga ord..

Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen riktigt?! Aldrig haft så roligt i hela mitt liv.. Kanske finns nån mer sak men detta är självklart en av dom bästa! Det var nervöst, KUL, spännande, varmt, lyckligt och jävligt underbart helt enkelt! Och det bästa av allt var att VI VANN hela skiten :D :D Lena och Patrik var så grymma så det kunde inte bli bättre.. Lite småmissar men det spelade ingen som helst roll! Det var dom värda! Speciellt Lena som kämpat och verkligen lagt ner sig i det här.. Vi sydde t.om upp kläder för fan :D haha.. Nee, men det var verkligen hur kul som helst! Uppskattat av publiken också.. tror inte nått öga var torrt efter det sista momentet när dom skulle improvisera! Skratta kostant i en kvart så jag fick ont i magen :D

När det var klart så blev det Hc.. Blev mat och dryck i Vip-rummet med alla som var med.. Dansare, danslärare, crewet, juryn, Carin och Daniel Da Silva m.m.. Så det var ett härligt långbord :D När vi ätit upp dansade syskonen Da Silva två danser och sen var det dags för det vinnande laget att visa upp sig.. VI alltså ;D Patrik kunde tyvärr inte vara med men jag och Lena körde allt discon ;) Fick en jävla feedback av publiken och jag tror Lena svävade runt på små rosa moln efteråt :D Va hur kul som helst verkligen och det var fullt på Hc för en gångs skull :D haha..

Efteråt blev det käk på Ceylan och sen hem och lägga sig.. Va mycket skönt vill ja lova! Idag har jag inte gjort nånting vettigt alls och ska fortsätta att inte göra nånting ;) Jag har inte tagit några kort men det kommer komma in lite då och då från b.la Manuela och Lina ;) Men lägger upp ett iallafall när vi är i omklädningsrummet på Hc när hela tävlingen var klar =)


HAPPY!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis! Guh vad kul :-D

2009-09-20 @ 20:24:39
URL: http://leonisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0