Helgen!

I torsdags kom äntligen Henrik hem igen ♥ Vi bara myste och tog det lugnt :) Så skönt att få krama om honom igen! I fredags blev det Work Factory för min del och han åkte hem till Bengtsfors.. På WF spelade vi Vollyboll den sista timmen.. Det va roligt faktiskt :D haha.. Galet :P Vid sju tog jag bussen till Bengtsfors.. Vi var hos Kim en stund innan vi åkte hem till Henrik.. Sen blev det bara lugnt och mys igen :)

I lördags tog jag bussen hem till Åmål vid tre.. Jag och Manuela åkt hem till mamma och pappas hus för vi hade lite förfest där :) Johanna, Lina och Malin kom dit ;) och vi hade det så kul såå! Ännu roligare blev det på Hc.. Va faktiskt riktigt kul även om inte Velvet spelade.. Henrik sov hos mig och igår vaknade vi vid halv tolv typ.. Gick upp till mamma och pappa.. Käkade lite frukost och sen kom Kim, Robin och Mattias in en sväng.. Sen åkte vi alla till Bengtsfors :) Låg hos Kim och kollade på The Hills hela dagen :P Tog bussen hem vid åtta igen till mig.. Och Henrik åkte till Skövde i natt.. Usch, va jobbigt att säga hej då igår :( Somnade med blöt kudde igår :P Men idag mår jag bättre efter att ha pratat med honom igen :)

Ska ta mig en dusch nu och sen promenara upp till mamma och pappa så småningom :)
PUSS!

Lite olika kort :)


Sminkar Patrik på Döörty Däncing :)


Green room :)


Igen :)


Jag, Emelie och Manuela i green room :)


I lördags på Hc ;) Mina bröder var där ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0