Jobbat!

Igår va vi från Work Factory på bodypump :) Det var svettigt men väldigt roligt. Kändes i ben och armar efteråt vill jag lova :P Men har inte så jättemycket träningsvärk idag faktiskt.. Mindre än jag trodde :)

Igår jobbade jag på Kontoret från sju fram till två ungefär.. Stänger ett men efteråt är det städning och stängning med :) Gick faktiskt jättebra enligt mig själv :P Va inte så jättemycket folk men efter tolv ramlade det in lite mera :) Så jag fick allt blanda några drinkar och öppna en del ölflaskor ;) Hehe.. Nee, men det var faktiskt roligt! Kom in i det rätt snabbt och nu kommer det inte va nervöst när jag ska jobba kväll nästa gång :) Henrik och 4 kompisar till han kom dit också.. va så roligt att träffa han :D :D Har saknat han så! Även fast vi inte kunde prata så mycket så var det mys att träffa han :) Han tyckte jag skötte mig bra och det var den godaste Isbjörn han har druckit :D Bra jobbat Emilia ;D

Idag ska jag jobba igen.. Fast inte kväll utan dag :) Så mellan elva och tre ungefär blir det jobb.. Klockan fyra tar jag bussen till Bengtsfors för att övernatta med mitt underbara gos :) Kommer blir så mys!

Nu ska jag fixa iordning mig och sen iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0