Söndag!

Förmiddagen på jobbet gick bra igår :) Inte så mycket folk då heller men fick servera lite iallafall :) När jag slutade lite efter tre så skyndade jag mig hem för att packa ner lite kläder och Skrållan och sen hoppade jag på bussen klockan fyra :) Gick upp till Kim när jag kom dit för Henrik var där :) Va inte där så länge innan vi åkte hem till Henrik :) Blev bara mat, film och mys hela kvällen :) somnade vid ett redan ungefär men var så trötta.. Pallra oss upp vid nio imorse.. Käkade frukost och sen slängde vi oss i soffan och kollade på film.. sen blev det dusch och mat och bara mys innan dom körde in mig till bussen.. Och nu ses vi inte förens på fredag igen :( Saknar han redan! Var riktigt jobbigt att åka ifrån han idag faktiskt!

Har blivit väldigt förkyld också och känner mig febrig :( Vill bara ligga kvar under täcket och inte röra mig ur fläcken på hela kvällen.. Men ska till danslokalen och träna med hela Let´s Dance gänget idag! Ska bli kul att se allas danser :) Men vet inte hur jag ska kunna dansa faktiskt.. Har sån fruktansvärd träningsvärk i mina biceps.. Nästan pinsamt att säga det men det är helt sjukt.. Låg hemma hos Henrik och gråt förut för att gjorde så ont.. Känns som dom har svullnat upp eller nånting och dom är verkligen stenhårda.. Känns inte bra alls :S Kan inte sträcka ut armarna helt så hur ska det gå när vi ska köra disco? :P Nåja, det är bara att köra på när vi dansar så vi jag se hur mycket jag orkar sen :)

Nu ska jag iallafall slappa innan jag ska iväg :)
PUSS!


Älskar Henrik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0