Undervisat!

Ojsan hoppsan va seg jag är här.. Dåligt med uppdaterin men det får ni stå ut med för jag har ingen ro att sätta mig och skriva :P Har för det mesta fullt upp på dagarna och på kvällarna orkar jag inte helt enkelt :P Men nu så :)

Gick kanon att jobba igår, dom är så duktiga så :) Idag var vi på WF i Arvika för att gå på två studiebesök.. På två industrier! Och jag som inte är så värst intresserad av att jobba i en fabrik hade ganska så tråkigt ^^ Men minibussresorna är alltid roliga ;) Sjunger och har oss! Fast idag somnade jag på dit och hem en sväng.. Johanna satt och skratta åt mig eftersom jag nickade till hela tiden.. Kunde inte hålla upp huvudet riktigt :D

Vi kom hem vid fyra ungefär.. Då slappade jag hemma bara och gjorde danssteg till kvälls lektion med Studentcompaniet. Och det gick också kanon, dom är så duktiga! Blev nästan tårögd när jag satt och kollade på Dear mr. president dansen :O Gör den jättebra verkligen :)

Nu ska jag duscha och sen kolla på dagens Idolavsnitt på nätet och sen kolla Big broher.. Sen blir det natti natti :)

PUSS på er!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Danserna är verkligen asbra! <: och du är en grym lärare! (:

det är verkligen askul att komma till studentc.s träningar :]

2009-09-16 @ 06:48:35
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0