UPP OCH HOPPA!

Idag började inte dagen bra för fem öre! På något konstigt vis så hade min mobil stängt av sig under natten + att Skrållan nu har bitit sönder en tredje mobilladdare för mig! Så nu är jag utan igen.. Får fråga Kim om han har en till extra på lager ^^ Men iallafall.. jag vaknar iallafall och tänker "har klockan redan ringt?" Kollar på mobilen och märker att den är avstängd.. Försöker sätta på den men den vill inte gå på, så jag sätter på tvn och kollar klockan.. 08.33 !!!! Bussen till Karlstad skulle gå 08.35. HELVETE tänker jag och flyger upp ur sängen..Tar ut SIM-kortet och sätter i det igen och då gick det som tur var att få på den! Ringer först Frida och frågar om dom har åkt.. Men det hade dom inte men stod ute och väntade på minibussen.. Jag skickar ett sms till Patrik (ledaren för WF) och säger att jag har försovit mig och är skitförbannad.. Han ringer upp mig och frågar vart jag bor och säger: Okej, hur lång tid behöver du på dig? Jag: ahhh, 5 minuter?! Så jag slänger på mig några kläder, lägger ner lite smink i väskan och ger Skrållan mat i ren panik.. 2 minuter senare var jag i minibussen.. PUST !! Frågan är hur fasen jag hann? Men det gjorde jag och jag är tacksam att dom hämtade upp mig :) Sminkade mig lite i bilen och andades ut.. Vilken jävla morgon :P

 

Var iallafall i Karlstad under dagen på b.la universitetet :) Blir faktiskt sugen på att flytta till Karlstad nu :O Helt ärligt! Eller efter jul när denna dansterminen är över.. Tror jag skulle trivas himla bra där :) Är värt att tänkas över iallafal :) Inte helt omöjligt om man tänker efter.. Vill att det händer nått i mitt liv! Det är dags känner jag...

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch innan jag ska sova :) Sofia körde hårt med oss på träningen idag.. Började med drygt en timmes styrka innan vi gjorde danserna.. Känns bra nu efteråt ;) Somnar jag gött sen :)

Pratade även med Henrik förut.. Eller de gör jag ju varje kväll men nu slog det mig att imorron är det bara en vecka kvar tills han är hemma igen.. Längtar så jag spricker men det har gått fort :) Saknar han så mycket! Älskar dig baby

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0