Varit en bra dag!

Har ont i magen =/ Känns som jag stressar för mycket precis hela tiden! + att jag sover alldeles för lite! Hinner aldrig sätta mig ner och ta det lugnt känns det som.. Vet inte varför men :S Vart mycket nu det senaste asså.. Ska bli skönt att få andas ut lite imorron innan lördagen drar igång :D Meningen att jag skulle till Sofia imorronkväll för att ladda och umgås med Let´s dance gänget! Men jag känner att jag behöver en hemmakväll.. Och jag har saknat Henrik sjukt mycket denna veckan.. Inte pratat nånting nästan så jag vill träffa honom! Så han kommer hem till mig istället :) Kommer jag nog må bättre på lördag när jag är utvilad :)

Men men, även fast jag känner att jag har ont i magen så har det varit en bra dag :) Åkte till Karlstad med Work Factory gänget.. Var på två byggarbetsplatser :) Fick västar och hjälmar och hela köret :D Det blev det även baguett på Bergvik och lite fönstershopping ;) Eller jag köpte mig faktiskt ett par goa vantar och en mössa på HM :) Blir varmt och skönt det i kylan :) Kort från dagen kommer imorron ;)

Vi var hemma fyra och halv fem tränade jag och Lena för sista gången innan lördag! Spännande :D Dansen sitter och nu känns det att det är nära :D Fick jättefina örhängen av Lena och Patrik! Åhh så gulligt, jag blev jätteglad =) Jag och Lena ska ha dom i discon ;) Turörhängena :D Vi tränade till sex och då gick ja hem en snabbis innan det va dags för MTV/Street halv åtta-nio =) Galen träning, skratta hela tiden! Lite smått övertrött vill ja lova :D

Har duschat, ätit och kollat tv nu när jag kommit hem :) Ska kolla klart på Big Brother nu och sen sova! Upp klockan halv åtta imorrn så det är bäst att sova :) Imorron blir det fullt upp igen!

PUSS!


Gammalt kort :P men mysdress :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0