Dålig start

I natt somnade jag runt 04.00 :/ Låg och hostade och var klarvaken, kunde verkligen inte somna.. Så jag blev tyvärr hemma idag också :( BAH! Imorgon ska jag dit, hur lite sömn jag än fått!

Sen så hade jag tvättid mellan 07-11.00 idag. När klockan ringde klockan 07.00 så stängde jag av klockan och tänkte: Nu går jag upp om 5 minuter! Men istället vaknade jag 10.20 och då gav jag upp.. Jävla skit! Men men, jag får gå hem till mamma och pappa sen och låna deras maskin :)

Skulle behöva dammsuga också. Får se va mycket jag orkar innan jag börjar hosta! Rethosta är inget att hänga i julgranen om man säger så.. Men det går väl snart över förhoppningsvis :)



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0