Fredag - Valborg

Igår kom Henrik och Jenny och hämtade upp mig i stan och sen åkte vi ut till EuroCash för att storhandla ;P När jag och Henrik kom hem till mig lagade vi mat.. Pitabröd med kebabkött och massa grönsaker och lök ;P Det va gott men blev proppmätta! Senare blev det Blooddiamond och vattenmelon :) massa myspys och sen somnade vi ganska tidigt :)

Idag ringde klockan 08.00 men sov kvar en halvtimme ungefär.. Nu har vi käkat frukost och kollar på Nyhetsmorgon ;P Jag börjar om ca. en halvtimme :) ska iväg och ta kort med Tony för annons för Stilmagazinet sen också :)

Idag stänger vi 16.00 så det blir en lite kortare dag :) Ikväll blir det kalaskul hemma hos fröken Westlund med massa goa tjejer :) kommer bli awesome!

HA EN FORTSATT BRA FREDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0