Går bra!

Det går bra med Skrållan! Har legat och sovit på min mage hela dagen i stort sett med tratt runt huvudet. Den gillar hon inte men har lärt sig allt mer under dagen :) Tyckt så synd om henne, vart helt hjälplös verkligen :( lilla vännen!

Men nu har hon fått i sig lite mat och stapplar inte fram längre :) Går åt rätt håll iallafall :) Är hos mamma och pappa än och jag sover här i natt, så snart jag och Skrållan gå upp och lägga oss :)

Imorgon är det Åmålsmarknaden och jag får ner och kika en sväng :) pratade nyss med Henrik och jag lovade att köpa hem marknadsgodis till han :P Och så måste jag inte på systemet också för imorgon blir det lite partaj är det tänkt :D

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0