God Kväll

Extraträningen gick kanon :) Nu sitter deras danser och jag hoppas det ser lika bra ut på lördag/söndag då uppvisningen är :) Håller tummarna! När vi var klara efter en timme ungefär stannade jag, Emma och Sofie Skogström kvar en stund.. Tränade på MTV/street danserna och körde galen disco :D Haha, Emma.. Vilken stjärna ;D

 
Emma & Sofie :)

När klockan var ungefär kvart i åtta kom mamma och syster Lina och hämtade mig :) När vi kom hem till mamma och pappa blev det kaffe och kvällsmat, lite tv-tittande och självklart massa skratt :)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan gosa med Skrållan! Komma i säng i tid idag med så jag kan ta mig en powerwalk imorgonbitti också :) Det gjorde hela dagen idag!

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: michelle

Vid det lilla fältet där man ser rubriken på de senaste inläggen poppade ditt namn upp! :P.. Kanske där som alla hittade hit?



Fina bilder har du iallafall! kramkram!

2010-04-27 @ 22:56:41
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0