God kväll

Ojoj, vilken härlig dag det har varit :) Full rulle på Stilmagazinet men det är jag glad för :) Tiden bara flyger iväg ;P Idag kom även min lärare Jenny på besök och kollade så allt funkade bra :) Det var roligt :)

Jag jobbade till 18.00, hem och städade iordning lite och sen kom mamma och Lina på besök :) Lina tog bort Skrållans stygn från operationen. Så nu kan hon äntligen skippa stygnen och tratten/kragen! Mycket skönt är det, speciellt för henne :)

Vid halv åtta ungefär åkte vi hem till mamma och pappa. Där passade jag på att färga håret så nu är jag mörk, mörkbrun :) I like! Blev även kvällsmat och lite tv-tittande :) Kom hem för en halvtimme sen ungefär så det blev en helkväll hos mor och far :)

Just nu kollar jag på en hemsk dokumentär om de drabbade i Haiti.. Det är verkligen obehagligt att kolla på för dom censurerar ingenting.. Är det en fot som slitits bort så får man verkligen se det också.. Får nog byta kanal nu! FY =/

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0