Hård träning

Ja, Emelie kör ju inte direkt lugnt med oss :D Fasen va svettigt och varmt det blev idag på träningen! Men det är så jävla gött när man är klar :D Känns det att man har kämpat på bra ;P

Efter träningen gick jag till ICA och köpte tandkräm eftersom jag glömde det tidigare idag när jag handlade.. Har precis ätit lite jordgubbar och nu ska jag ta mig en dusch :) Väntade lite med duschen så jag inte eftersvettas efteråt :P

 Snart börjar American Idol så jag får sätta fart nu och sen krypa ner under täcket :) Och självklart borsta tänderna med min nya goda tandkräm innan :D

GOD NATT & SOV GOTT ♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-13 @ 23:53:11
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det ska kännas när man tränar, annars kan de lika gärna kvitta...=). Jag kör hårt med er för att jag vet att ni älskar det, hehe. Puss

2010-04-15 @ 15:37:58
Postat av: Emilia

Jaa, exakt! Så det gör du verkligen rätt i ;)PUSS!

2010-04-15 @ 19:59:48
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0