Hej alla mina fans

Nu har jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera, fy mig! Men nu är jag här igen :) Varning för långt inlägg ;)

Skärtorsdagen var riktigt rolig :D Var hemma hos Emelie Stålhandske på förfest med lite folk och sen kila jag och Manuela bort till HC där det var sjukt mycket folk.. Jag och Manuela dansade hela kvällen och vi kastades runt på dansgolvet bland allt folk. Proppfullt! Vi fråga oss själva om vi verkligen hade hamnat i Åmål? Haha.. Men men, det var iallafall en jätterolig kväll :) Basic Element spelade också men dom kollade jag inte så mycket på.. Dansade mest runt istället ;) När det stängde gick jag och Manuela för lite fyllekäk innan vi sa hejdå och jag mötte upp Henrik som hade kommit till Åmål :) Vi gick hem och la oss hemma hos mig!



Söta Lova i bilen när Henriks syster Jenny körde hem mig i torsdags förmiddag :) ♥


Jag är glad hemma hos Emelie på förfesten ;D

Långfredagen
gick jag och Henrik upp och tog en promenad hem till mamma och pappa. Vi köpte med oss glass och vi satt ute i solen och bara njöt :) Runt fyra-tiden hämtade Robin upp oss och vi åkte till Bengtsfors :) Gick hem till Kim och där blev det bara lugnt hela eftermiddagen/kvällen :) Vi kollade självklart på Talang och jag är så stolt över Åmålstjejerna som gick vidare :D Sweets !! Äntligen får vi se lite discodans i rutan :)



Påskafton blev det middag hemma hos Henrik med hans familj.. Jättetrevligt och roligt att träffa allihopa :) Vi var tillbaka hos Kim runt sju, tror jag (?), då bestämde jag och Kim oss för att grogga lite :) Det var gottit och vi kikade på film och hade det trevligt :)


Henrik och Lova blåser såpbubblor efter påskmiddagen :)

I söndags (Påskdagen) vaknade jag upp och kände hur ont i bihålorna jag fått igen. Febrig och jävlig också så jag bestämde mig för att åka hem till Åmål på kvällen! Sagt och gjort.. Blev övernattning hemma i söndags alltså :) Robin körde hem mig för han skulle ändå till Säffle :) Skönt att slippa åka buss!

Igår
(Annandag Påsk) åkte Robin tillbaka till Bengtsfors och då hämtade han upp mig runt tre och vi gick upp till Kim :) Jag låg mest däckad i sängen hela kvällen igår eftersom jag inte var på topp.. Meningen att jag skulle ta bussen till Åmål imorse 06:15 men jag kom inte upp..

 Så jag fick tyvärr vara hemma från "skolan" idag.. Låg i sängen hela dagen verkligen.. Klädde inte ens på mig innan jag skulle hem så jag låg inrullad i täcket hela dagen alltså.. Var inte direkt sugen på mat heller så det fick bli korv med bröd som älsklingen gjorde iordning :) Jag tog bussen hem till Åmål kl 20.00 och nu är jag alltså hemma :)

Idag kom även mamma och pappa hem till Sverige :) Dom har varit i Dominikanska Republiken sen den 22 mars.. I ungefär 3 veckor alltså! Valt att inte skriva något om det eftersom deras hus stått tomt.. Man vet ju aldrig va det finns för idioter :P Men nu är dom iallafall hemma och jag längtar tills jag får träffa dom imorgon :)

Nu ska jag ta mig en dusch om jag orkar.. Är inte speciellt trött eftersom jag sovit hela dagen i stort sett.. Blir nog hemma imorgon också, tråkigt men sant! Vill vara säker att jag är frisk föst :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0