Hej och hå

Har haft en bra dag idag :) Gick som sagt till Stilmagazinet och hämtade lite papper dom skrivit på. Sen gick jag hem till mamma och pappa och käka lite mat. Efter det tog jag och mamma på oss massa kläder och tog en timmes promenad i skogen :) Pratade om allt mellan himmel och jord! Skönt att få prata av sig emellanåt med mamsen :)

När vi kom tillbaka hade pappa gjort kaffe och det blev färska jordgubbar och melon till det :) Verkligen gott och en bra kvällsmat :)



Känner att jag har fått tillbaka motivationen till att inte äta godis och andra onyttiga/onödiga saker nu. Vet att jag skriver det ofta och sen är jag tillbaka till samma skit igen, men denna gången känns det lite extra ;) Sommarn är faktiskt snart här och jag hatar att gå runt i bikini om jag inte trivs. Har väl aldrig trivts innan heller men om det vore bikinisäsong i dagens läge hade jag nog stannat inne :P Så nu är jag på gång igen :) Skönt

Och varför inte göra något åt det om man inte är riktigt nöjd? Det är inget man ska skämmas över tycker jag. Jag får alltid höra: Men varför bantar du för? Vadå bantar? Skillnad på att vilja gå ner i vikt och ha mer tränad kropp. Och en mer tränad kropp är det jag vill ha nu ;P Så ni får säga vad ni vill, jag är iallafall motiverad och glad över att jag är det ;)

GO BABY, GO BABY, GO !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0