Heldag i Karlstad

Varit en kanondag :) Jag, Emelie, Mayram, Emma och Erika tog bil upp till Karlstad och vi var där strax innan 10.00 :) 10.30 var det dags för föreläsning med Paolo Roberto! Han berättade om sin kassa uppväxt och om att ha viljan här i livet. Brinner man för något finns det inget som kan stoppa en, osv osv.. Väldigt intressant och han var himla rolig :D

Varning för dåliga mobilkort!



12.00 gick vi till en restaurang och käkade. Jag tog pasta, fläskfilé och gorgonsolasås.. Smakade inte skit om man säger så ;P Sen gick vi runt och kikade på alla utställare och testade lite saker och fick med oss pennor, karameller, broshyrer och sånt hem :) 14.00 var det dags för föreläsning med Laila Bagge. Lika intressant och roligt det :) Hon berättade också om sitt liv och hur hon har lyckats. Hon hade lite samma tänk som Paolo fast deras uppväxt var totala motsatserna nästan, även om hon inte hade det lätt. Men iallafall, riktigt bra dag :)




När det var slut vid 15.00 åkte vi tjejer in till centrum och tog en timmes snabbshopping :) Jag köpte en vit t-shirt/tunika till dansuppvisningen, en svart tight hög kjol och ett svart nagellack :) Lite smått som fick själen att småle lite ;)

Var i Säffle vid 17.00-tiden ungefär.. Där fick jag vänta på bussen en halvtimme och sen var jag hemma :) Halv sju tog jag, mamma och Minja oss en promenad på drygt en timme i kvällssolen :) Mycket skönt!

När jag kom hem blev det situps osv och sen lite fil och musli :) Nu ska jag ta mig en lång och skön dusch och sen äta lite jordgubbar :)

KANONDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0