Helgen i stora drag

Tänkte jämt dra igenom helgen lite snabbt för er :)

 I fredags åkte jag till Bengtsfors och där blev det lite förfest hemma hos Kim och senare på kvällen åkte vi till Skåpa på 18 års fest :D Dom hade hyrt en lokalen och det var folk överallt.. Det första jag såg när jag kom in var Rebecka Barkström :D Så jag högg tag i henne och vi dansade hela kvällen ;P Sen fick jag och Henrik skjuts hem till honom och vi kom i säng runt 03.00 tänker jag!


Enda kortet jag tog i fredags :D

I lördags tog vi oss en sovmorgon och det blev även lite fika med Henriks familj :) Vid 18.00 tog jag bussen till Åmål och gick upp till Manuela.. Där blev det förfest och söta Helen kom även dit också :) Runt 23.00 gick vi upp till min bror som också hade förfest och det var så trevligt så :) Synd bara att det blev så kort tid =/ Men det får vi göra om nån mer gång :) Sen blev det HC och det var ganska mycket folk faktiskt :) Inte så jätteroligt dock.. vet inte varför men jag var inte så jättesugen på att dansa.. Så vi 3 tjejer gick till Ceylan och käkade. Sen gick jag hem och la mig och soov!

Igår, söndag, rindge klockan 09.00 och jag åkte till Bengtsfors strax innan halv 11.. Trött som bara den var jag men solen gjorde mig på bra humör :) Gick upp till Kim en liten stund där Henrik var och sen åkte vi hem till honom :) Och vi var ute precis hela dagen igår.. Gjorde inget speciellt alls men solade iaf en hel del ;P Mycket skönt !!! Sen så blev det inte så mycket sömn i natt heller då som jag skrev i det tidigare inlägget. Så nu känns det som jag sprunigt in i en vägg med huvudet före, så trött är jag!

Men ikväll ska jag till lokalen och dansa lite med mina goa tjejer :) Studentcompaniet!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

wohoo dansfröken! :D

2010-04-12 @ 18:13:30
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/
Postat av: Dadaa

haha , tur att bilden e liten och man inte visar allt ;D

2010-04-13 @ 10:28:45
URL: http://nedzadaomerovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0