Hemma nu..

Varit en intensiv dag på utbildningen idag och vi fick skrivkramp allihopa tror ja :P Men det är bara bra :) Nu har vi gått hälften redan och gått in på fördjupningen.. Så nu är det alltså högre tempo och lite svårare. Vi går in på djupet nu om grunderna vi gått igenom :) Nyttigt!


Jättebra Emilia!
Kan du detta som du besvarat finns alla möjligheter för dig inom Service/Handel!
SNYGGT! Jenny

ÅH va roligt :) Jag älskar utbildningen och ångrar inte en sekund att började :)

Just nu är jag hemma och kollar på That 70's show.. Ska snart byta om och sen gå till Stilmagazinet och hämta papprena jag lämnade in igår :) Efter det går jag hem till mamma och pappa för att hälsa på lite och dricka kaffe :P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0