Lördag

Igår slutade jag runt två ungefär men var inte hemma förens fyra ungefär :) Tog bussen till Bengtsfors 16.40 och sen åkte jag och Henrik hem till hans syster Jenny :) Där bjöd hon på mat och kaffe och det blev lek och bus med barnen.. Lova, Hilma och Timmy :) Så goa!

Fick skjuts hem till Henrik och då blev det bara mys och sen somnade vi :) Imorse gick vi upp 07.30, underbart för en lördag =/ Men solen skiner och det är varmt ute så då gjorde det inget att komma upp i tid :) 08.10 kom bussen och jag åkte till Åmål.. Så just nu är jag hemma hos mamma och pappa och väntar på god frukost :)

Dom kör mig till arbetsintervjun idag eftersom det inte är i Åmål :) Berättar mer efteråt om det kändes bra ;P Ska iallafall vara där runt 13.00 istället.. för då hinner jag med bussen till Bengtsfors klockan 16.00 :D

Utbildningen :)




Igårkväll





FRUKOST ♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för ditt svar, då vet jag det :). Nu har jag börjat blogga igen så du är välkommen tillbaka till bloggen! :D.



Ska sedan lägga upp en magic trick som jag har gjort, så missa inte det ;). Förresten, trevlig helg :)

2010-04-24 @ 14:38:40
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0