Lyckad kväll & söndagsfika

Ännu en förbannat rolig kväll att lägga på minnet :D Förfest hemma hos Emelie med lite folk som senare blev lite för masigt så alla drog runt halv 12 typ :P Några tog taxi till Hc men jag och Manuela tog oss en rask promenad :D Slutade med att min väska gick sönder så ja fick komma på nått smart sätt att använda den ändå. Inge snyggt men det funkade :D hahah..

Jag och Manuela dansade hela kvällen! Va längesen ja hade så roligt på Hc tror jag, fan va kul vi hade :D Men strax innan två fick vi nog och tog vårat pick och pack och drog hemåt ;P

Idag gick jag upp runt halv elva kanske, på med joggingskorna och gick hem till mamma och pappa direkt :) Här blev det fika med mina bröder, Liza, Paola och busungarna Bella och Joline :) Målade lite och sådär :)

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.. Hungrig! Så det ska bli gott :) Kort kommer antagligen senare när Manuela lagt ut dom ;P Nyfiken på va det blev för kort asså, haha :D



Sötnosen Joline i knät :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0