Mardröm =(

Hade en hemsk mardröm i natt. Vaknade vid halv två och fick hålla tillbaka tårarna. Hjärta pumpa på som fan och ja va matt i hela kroppen. Va nära jag ringde mamma och fråga om hon va ok för så verkligt kändes det, helt sjukt!

Drömde iallafall att jag och mamma var ute och körde mitt i natten och vi såg knappt vägen. Helt plötsligt kommer det världens gupp som vi flyger över och mamma tappar kontrollen över bilen. Då hamna hon i chock och får panik så hon blev helt stel och bara gasa! Jag fick ingen kontakt med henne och jag försökte nå bromsen men hon bara fortsätte att gasa. Till slut körde vi av vägen och volta ner i en sjö.. När båda hade hamnat under vattnet vaknade jag.. Fy fan, värsta drömmen jag haft i hela mitt liv tror jag.. Har fortfarande en klump i magen :(


Vilken tur att ena min morgonrock är så hel ;)

Nu ska jag göra mig iordning och sen dricka jordgubbs/banansmoothie!

GOD MORGON ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0