Nattuggla

Klockan är snart 03.00 och jag sover inte än.. Kollat på avsnitt av Bella & Tyra show.. Lite underhållande faktiskt när man själv är inne och läser alla bloggar :P Hoppas Kissie kommer dit som gäst någon gång ;P Skulle vara intressant! Jag har fortfarande inte kollat på dom sista avsnitten av Glamourama men det får jag nog ta till frukosten imorron istället, för annars kommer jag ligga uppe till 06.00 eller nått och det går inte!

Så dags att försöka sova nu även fast jag inte är så trött.. Sovit hela dagen ju! Men mycket sömn är ett måste om man ska bli frisk.. Fylla på vattenflaskan och ställa brevid sängen också, för jag antar att jag kommer ligga och hosta en halvtimme innan jag somnar också.. Som vanligt!



GOD NATT SÖTNOSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0