Ny vecka

Känns att det är måndag asså, trött som bara den. Jag och Henrik somnade runt 00.00 igår och upp klockan 04.00 för att han åkte till Skövde - lumpen! Jag fick skjuts in till Kim strax innan 04.30 och där somnade jag en timme ungefär innan jag skulle med bussen till Åmål 06.15! När jag var hemma vid 07.00 så blev det duschen och stress, stress, stress till bussen 08.05. Och nu är jag i Säffle i skolan.. BAH! Fått fruktansvärt lite sömn med andra ord och det känns.. Ögonen svider en del, skulle vara skönt att slumra till en stund. Men det går inte förstår ni ;)

Berättar mer om min helg när jag kommer hem sen. Orkar inte skriva allting nu! Kan ju iallafall göra er lite nyfikna med att det var fest på fredag och lördag. Jisses.. Tuff helg ;P

Nu är lunchen snart slut :) Precis kommit in, satt ute i solen en stund förut och pratade med Henrik. Så mycket sol som möjligt på min hud är ett måste ;D I like!


PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Dadaa

haha gör så ;)

2010-04-12 @ 12:42:51
URL: http://nedzadaomerovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0