Onsdag

Idag sov jag till halv 12 och det behövdes vill jag lova, mycket skönt :) Gick upp och kokade ägg och tog mig en dusch under tiden dom blev klara.. Sen blev det kokt ägg på knäckebröd och ett stort glas mjölk till det. Smakade mycket bra ;)

Just nu gör jag inget speciellt alls.. Bäddat ner mig i soffan framför tv, men där är det inget att se förutom dåligt barnprogram eller trav.. Så nu ska jag ta mig tid att kolla på Glamourama och ta det lugnt :)

Måste fixa lite med papper och så idag som ska in så det får jag ta tag i senare.. Och ikväll ska jag och hälsa på mamma och pappa som antagligen är pepparkakor nu efter deras solsemester :)



God morgon pussar av Skrållan :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0