Söndag!

Igår åkte jag och mamma upp till Säffle för att jag skulle dit och prata med arbetsgivaren om att eventuellt börja jobba hos dom. För det första så var han 1 timme försenad vilket inte känns ok, men då gick vi till Lindex så köpte jag en tröja ;P Då blev jag iallafall lite gladare :P

När jag kom dit var det en till tjej från Åmål och han sa att vi fick jobbet men ville ha oss som praktikanter i si sådär 6 månader. Så när vi gick därifrån pratade vi lite och både hon och jag var överens om att det inte är något vi vill. Då praktiserar jag hellre någon annanstans om det nu bara är praktik det gäller. Så det gick inte bra igår, tråkigt nog =/


Skrållan igår :)

När jag kom hem blev det käk hos mamma och pappa. Blev lite veling fram och tillbaka om jag skulle till Bengtsfors eller inte men till slut hoppade jag på bussen vid sju :) Åkte till Henrik alltså ;) Under kvällen åt vi lite kvällsmat, fick besök av hans kompis Anders och hyrde film som vi kollade på tillsammans. Men jag somnade och sov precis hela filmen. Inget ovanligt när det gäller mig ;P haha..

Anders sov kvar och när jag gick upp idag så hade han redan åkt. Jag tog mig en ordentlig sovmorgon och sen så har vi inte gjort något speciellt alls idag. Mer än att det kom två killar hit idag som frågade om det var ok att deras helikopter står här för att dom ska åka runt och kolla på några grejer. Sen så sa dom även att vi fick åka med på en tur som tack! Men dom åkte hem och nu fick vi ingen rundtur :( Tråkigt! Jag hade inte tvekat en sekund på att åka med :D Fan va kul! Får hoppas att dom är kvar på torsdag när Henrik kommer hem från Skövde igen :D




Haha, självutlösaren gick inge bra :D

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0