Träning & jordgubbar

Träningen gick kanon och kläderna satt som dom skulle :) Nu längtar jag verkligen till dansuppvisningen ;) Väldigt tråkigt att det var sista träningen bara :( Är så fruktansvärt roligt och bra träning! Passar mig perfekt och jag har verkligen kul rakt igenom :) Terminen har bara försvunnit upp i rök typ, började vi verkligen i januari? :O

Just nu äter jag färska jordgubbar! Det smakar sommar och det är hur gott som helst :) kan inte sluta fast jag blev proppmätt nu! Men bara bra, då har jag imorgon också ;)




Duschen nu och sen sängen! Pigg och glad imorgonbitti när klockan ringer 06.15! Det skulle även bli en intensiv dag på utbildningen så det är bäst att ladda upp ordentligt med sömn :)

PUSS & DRÖM SÖTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0