Trevlig kväll

Va skönt att träffa mamma och pappa igen :) Dom var så bruna och fina såå :) Vi pratade om hela resan och lite uppdaterig om vad som hänt här hemma osv, drack kaffe och åt glass, kollade på kort och det märks att som stortrivdes nere i Dominikanska Republiken :) Nångång ska jag åka dit :) Jättefint verkligen och dom har haft det kanonbra. Glad för deras skull, för en solsemester var dom verkligen värda :)

Jag fick en parfym, en lotion, en jättefin sarong jag kan ha till sommarn och ett fint armband :) Tack mamma och pappa ♥


Jag & mamma.. Känns inte så bra, haha :P

Kom precis hem och nu är Skrållan på bushumör så jag får väl trötta ut henne lite :) Jag är fortfarande inte kry så jag får se om jag orkar upp till utbildningen imorgon.. Tveksamt =/ Hoppas iallafall!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0