Underbara dag

Haft en kanonbra dag verkligen :) Började inte så jättebra dock eftersom jag lyckades försova mig. Inte första gången jag gör det som ni kanske märkt ^^ Idag vaknade jag 07.35 och flög upp ur sängen i ren panik. Ringde mamma som inte svarade så jag skynda mig att kleta på lite maskara, ge Skrållan mat, slängde ner matsäck och sen småsprang jag till bussen. Var där 08.01, alltså 4 minuter innan bussen gick. Snabba ryck för att vara mig för jag är segast i världen på att göra iordning mig. Skönt att jag kom iväg iallafall för dagen var helt underbar :)

Klockan 09.00 tog vi bilar till Långserud och vidare till Naturbyn. Jättemysigt ställe där vi fick en rundtur i skogen osv. Fanns stugor, bastu, badplats, badtunnor, kanoter, hinderbanor, eldplatser osv osv. Något jag absolut rekomenderar för er som gillar sånt :) Och även om ni inte gillar det så går det att ändra uppfattning när ni kommer dit ;P Kan tänka mig att det är hur fint och skönt som helst under sommaren :)

Vi grillade iallafall korv också.. Emelie var grillmaster och det skötte hon bra :D hahah.. Var iallafall lovely och vi var tillbaka runt halv ett :) Då gjorde vi klart vårat grupparbete och sen tog jag bussen hem 14.50! Emma Lewin skulle också till Åmål så då gick det lite fortare hem när jag kunde sitta och prata med henne :)





Emelie kämpa på med sina bleka korvar, hahah

Nu på eftermiddagen har jag grillat hemma hos mamma och pappa. Årets första grillning, och gott var det :) Sen blev det nån halvtimmes tupplur framför tvn innan Henrik ringde och väckte mig :) Saknar dig baby!

Nu ska jag hem till mig och ta på mig joggingskorna. Avslutar denna fina dag med en långpromenad. Ska försöka få med mig mamma också så jag slipper gå själv :)

SOL, UNDERBARA SOL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0