Freeeedag

Igår blev det dusch, en riktigt snabb sådan.. Är stopp i Mattias avlopp så det svämmade över vatten i hela badrummet på en gång.. "Men du kan duscha Emilia, det är ingen fara", lät det innan.. Jotack, gick jättebra det ;D Nåja, efter duschen blev det sängen nästan direkt.. Somnade dock runt 02.30 =/ Så när jag och Henrik pallra oss upp vid 06.30 imorse var det inte med pigga steg vi gick till bussen.. Men vi va tvungna eftersom Henrik ska jobba idag :) Så när vi kom till Bengtsfors tog jag en buss direkt till Åmål.. Var jättetråkigt och grått väder imorse, men har spruckit upp lite nu :) Tur det!





 Var hemma vid 08.30 ungefär och då kröp jag ner under täcket igen och sov till 12.00 :) Sköönt! Så nu är jag lite mer utvilad iallafall :) Ska fixa iordning mig lite nu och cykla hem till mamma och pappa för att äta lunch :)



PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0