Hej hopp

Träningen gick kanon :) När jag kom hem igen efter träningen tog jag mig en snabbdusch och slängde på mig lite kläder. Sen gick jag till banken och sätte in pengar och sen knalla jag bort till Intersport :) Jag fick springa på ett löpband för att se vad jag behövde för skor ;P Kollar ni noga på tv:n på bilderna ser ni mina snygga randiga strumpor ;P Iallafall, jag är MER än nöjd! Tuuusentack snälla Christer !! STOR kram!






När jag var klar där knallade jag vidare på stan med ett leende på läpparna :) Köpte svart ögonskugga, en sminkborste/pensel, lösögonfransar, en randig oversize t-shirt och ett par svarta vanliga tights :)




 Så nu har jag handlat på mig lite :) Är hos mamma och pappa nu och har precis ätit massa god mat :) Ska alldeles strax cykla hem igen tror jag. Måste hinna in på Systemet innan det stänger nämligen :)



ROSA REGNJACKAN ÄR PÅ ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0