Hemmakväll

Jättemysig och lugn kväll :) Åt jordgubbar, vattenmelon och banan tills jag fick ont i magen! Så nu är jag proppmätt :P Vi kollade på en kass thriller, The box (tror jag den hette).. Cameron Diaz va i huvudrollen och jag förstår inte hur hon kunde ställa upp på en sån värdelös film.. Så med andra ord, kolla inte på den :P





Nu ska jag ta en snabbdusch och sen krypa ner under täcket och sussa :) Ljudet på alla tv-kanaler har försvunnit spårlöst? Vet inte vad som har hänt men antar att jag kommit åt nån dum knapp.. Men det orkar jag inte greja med nu, får hoppas att mysteriet är löst när jag vaknar istället :) Och förresten.. Challe hälsar hej ;) My biggest fan!


Finns det något bätttre än när man kommer hem och möts av en mammesjuk tissetatt? :) Gosan!

GOD NATT & SOV SÖTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0