Långpromenad + styrka = nöjd Emilia

Tog mig en riktigt lång powerwalk nu på kvällen, det var hur skönt som helst :) Gick även och hälsade på morfar :) ♥ Även fast kyrkogårdar är jättefina så är det ändå lite småläskigt. Är något obehag när man går där, speciellt om man är ensam.. Men som sagt, fint med alla blommor och gravstenar! Regnet höll sig t.om borta också :)





Fin & läskig kyrkogård :P

När jag kom hem sätte jag på tv:n och la mig på golvet framför. Gjorde situps i alla möjliga olika varianter, rumplyft, armhävningar och rygglyft :) Så nu kan jag minsann lägga mig med gott samvete ;P Och juste, jag kommer inte få hem crosstrainern hem till mig :( Den är alldeles för tung att bära upp 4 våningar så vi ska ställa den hos mamma och pappa istället :) Men eftersom jag är där i stort sett varje dag och käkar middag ändå så kan jag lika gärna trampa på crosstrainern där istället ;P

Nu blir det en välbehövlig dusch och sen bara slappa framför tvn :)

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0