Onsdag :)

Hade en mysig kväll/natt med min käre vän Manuela :) Vi lagade tacos, kollade på film, tjötade, skrattade osv osv.. När klockan var 23.00 ungefär bytte vi om till bikinin och var påväg ner till sjön för att bada. Men när vi närmade oss berget ner till vattnet så vände vi lika snabbt och gick tillbaka in. Vi såg knappt vart vi sätte fötterna nånstans.. Det var verkligen jätte, jättemörkt! Så vi vågade helt enkelt inte :P Så va det med det :P

Somnade runt 03.30 ungefär. En halvtimme innan var vi uppe och pilla i frysen för den började krångla enligt mig :P Stog TEMP VARNING och lyste rött så vi stängde av allting istället.. Så på morgonen var allt i frysen tinat! Bra Emilia och Manuela ;)


Nyvaken imorse :)

Klockan 10.00 ungefär pallra vi oss upp idag.. Manuelas mamma kom och hämtade oss runt 11.00 och när jag kom hem duschade jag och gjorde iordning mig lite snabbt. Klockan 13.00 var jag på möte igen med en som hette Birgitta :) Och jag är inne på rätt spår känner jag.. Karlstad it is :)

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Kollar runt lite på blocket och letar lägenhet, får se om något faller mig i smaken :)

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0