Problems

En som hjälper mig med att ladda hem låtar för att sedan bränna ut, eftersom jag varken har nedladdningsprogram eller brännare. Men det är en låt som inte går att få hem :( Den lugna som Studentcompaniet ska dansa till. Frågade Henrik också med det gick inge vidare för dom heller, så nu vet jag inte vad jag ska göra.. Bahh, hatar när det krånglar! Måste försöka hitta en annan låt istället nu då :( Inte roligt med tanke på att jag redan funderat ut koreografi till den låten.. Men men, det är sånt som händer! Har ni förslag på låt så får ni gärna höra av er idag! Första lektionen är redan imorgon nämligen, STRESSAD!



BUHUU :(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken låt letar du efter stompie? :D

2010-08-30 @ 17:08:09
Postat av: EMILIA

You know now :D och TACK gosestompa, du är guld värd :D

2010-08-30 @ 17:38:28
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0