REGN REGN REGN

Mycket mysig och trevlig kväll hade vi igår :) Jag och Manuela beslutade oss för att cykla hem strax efter det att jag skrev igår ^^ Tog på oss plastpåsar och knalla iväg mot stan.. Jisses vad det regna! Först ett stopp på pizzerian och sen sa vi byebye :) När jag kom upp för trappuppgången så möts jag av Henrik som står utanför min dörr och väntar.. Tror ni jag blev livrädd eller? Haha, fyfan vilken hjärtklappning jag fick :P Men självklart mycket skoj att han kom hit :D











Plaskblöt :P

Jag gick upp för en timme sen ungefär och nu har jag precis blivit klar :) Fick nyss ett sms av mamma att vägen till Bengtsfors är avstängd pga. översvämning i Laxarby :/ Det regnar ju sjukt mycket! Vårat tåg går om en timme och vi är verkligen i valet och kvalet om vi ska åka eller inte :( Känns inte speciellt lockande att gå på liseberg en dag som denna! Tråkigt att slänga ut pengar i onödan om det blir misslyckat pga. vädret liksom. Ska tydligen vara så här hela dagen + åska.. Fan va tråkigt :( Ska höra lite med sömntutan Henrik nu och se vad han tycker! Kanske får ta en tripp nästa helg istället ?!?!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0