Smoothie

Hemma hos mamma och pappa tränade jag en stund, sen hängde jag med mamsen till Euro Cash och handlade hem lite till kylskåpet :) Så nu är det fullt av frukt&bär, linfrön, lättfil, keso, ägg osv, osv :) Mumsigt! Har precis druckit en smoothie.. Hade banan, hallon, blåbär, fil, brämhults apelsinjuice och linfrön i.. Lovely! Saknat mina smoothies så nu ska jag börja med det som ett mål under dagen :)

      
  

Hemma nu och är mitt upp i städningen, orkar egentligen inget mer men ska iallafall plocka undan lite kläder och diska. Dammsugarn får åka fram imorgon istället :) Sen blir det en promenad, Allsång på Skansen hos mina kära föräldrar och So you think you can dance :D



PUSSAR ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hur blandar du ihop allt? Mosar du bären eller hur gör du?? Ser gott ut :) Fin blogg! KRAM

2010-08-17 @ 19:10:09
Postat av: EMILIA

SV: Tackar :) Jag har en stavmixer så jag blandar ihop allting med den :) kram!

2010-08-17 @ 19:14:46
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Sannaliten

Vart bor du någonstans?

2010-08-17 @ 20:03:32
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0