Äntligen

Nu har min tatuering snart läkt helt :) Har kliat som bara den och gör det fortfarande emellanåt :P Det är så fruktansvärt irriterande när jag inte kan klia tillbaka ^^ Men nu har det som sagt snart läkt ihop och det är skönt :) Inte behöva tänka på det mer :) På lördag är det redan 2 veckor sedan jag gjorde den. Va fort tiden går :P



Har inte gjort ett skit idag.. Bara legat i sängen och kollat på program efter program! Har iofs diskat lite :) det behövdes ville jag lova! Ätit lite makaroner och köttbullar också, duktigt av mig :) Är nog på rätt väg nu! Får se om jag jobbar imorgon eller inte. Fortfarande ont i magen tyvärr :( Jobbigt att stå upp länge och det är ju det enda man gör på jobbet. Men men, får hålla tummarna att det går över helt under natten :)

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia Larsson

Hej ! väldigt fint namn du har :D

2010-02-11 @ 10:18:14
URL: http://misswiicked.blogg.se/
Postat av: desirée

snygg den blev!! hur ont gjorde det på en skala 1-10? skulle också vilja göra där men vågar icke:P Kram! :)

2010-02-11 @ 23:04:01
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Erica Callenberg

Jätte fin tatuering (:

2010-02-18 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0