Bläää

Magen är inte bättre :( Va fan är detta? Jag vill bara vara bra NU!

Igårkväll kom Henrik hem till mig. Kollade på tv och tog det bara lugnt! Vid tolvtiden fick han också jätteont i magen och visste inte vart han skulle ta vägen. En timme senare går han till badrummet och spyr som en gris. Och så fortsatte det varje timme hela natten. Just nu ligger han och sover, vilket jag förstår! Inte fått många timmars sömn i natt eftersom han fick upp och spy seriöst en gång i timmen. Helt stört!

Han pratade med sin mamma imorse och då hade även hans syster, pappa och en arbetskamrat till honom också legat och spytt hela natten! Usch, nu är vinterkräksjukan här.. Så vidrigt!



PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe , Nä tydligen inte:P Fyy de e hemskt me magsjuka :/

2010-02-12 @ 10:03:12
URL: http://misswiicked.blogg.se/
Postat av: Carro

Har du receptet på Sofias kycklinggryta vi fick dagen innan dansuppvisningen? :) Isåfall kan du väl bara lägga upp den på bloggen, för jag och mamma är väldigt suuuugna ;) haha! :D

2010-02-12 @ 15:28:00
URL: http://carolineskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0