Borttappad katt

Det var skönt att skutta runt lite på Friskis och svetten rann efter en timmes pass ;) Fick skjuts hem av Manuelas mormor (min moster) och jag hoppade av vid ICA.. Köpte lite mat och sen gick jag ner till tvättstugan och hängde upp tvätten. Så nu hänger det på tork under natten :) Har pratat en massa med Henrik under kvällen, bokat biljett hem till han imorgon och duschat. Så har min kväll sett ut :)

När jag hade duschat klart så hittade jag inte Skrållan, hon var helt borta. Hörde bara hur hon satt och jamade nånstans men visste verkligen inte vart. Sen upptäckte jag att hon hade lyckats hoppa ner i tvättkorgen den busen. Så där satt hon och tog sig inte upp, haha :D Så go!




Imorgon kommer alltså Henrik äntligen hem! Kommer bli bästa dagen på 2 veckor.. Ska be till gudarna och hålla alla tummar och tår jag har att det inte blir inställt tåg eller förseningar. Okej om det är förseningar men INTE OK om det är inställt. Hoppas SJ är på våran sida imorron eftermiddag/kväll :)

GOD NATT ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA är nog riktigt dum dååååå ;D

2010-02-25 @ 13:55:08
URL: http://carolineskantz.blogg.se/
Postat av: Sis

Hahaha skräll Skrållis! Jag tror jag dör av skratt! Vilken liten filur hon är alltså :) PUSS!

2010-02-26 @ 14:53:20
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0