Bra eftermiddag

Johanna och hennes pappa hämtade upp mig tjugo i elva och vi åkte mot Säffle och kom dit prick 11.00! Då hade dom redan stängt dörren och dratt igång :P Men vi hade inte missat nånting så vi hängde allt med :) Satt i ett litet rum med 15-20 ungdomar som också sökte jobb på Netto. Var tre ansvariga som hade en powerpoint genomgång om affären osv. Sen fick vi lämna in CV:t och sen åkte vi hem. Lite synd att man inte fick mer chans att "visa upp sig" och prata mer enskilt. Men men, mitt papper var gult och inte vitt som alla andras :P Kan ju hoppas att det sticker ut lite :D Sen så är ju gult Nettos färg.. Lite smart tyckte jag allt att jag var där ;P Så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa :)

När jag kom hem käkade jag potatismos och pannbiff :) Var tillbaka till Stilmagazinet vid halv två ungefär och det blev jobb till stängning idag :) Roligt att träffa Maria igen, längesen jag såg henne nu! Malin och Jessica åkte till Stockholm idag på inköp över helgen :) Hoppas att dom får en givande och rolig helg!

Nu har jag hoppat i min ljusblåa mysdress och ska dyka ner i disken innan Halv 8 hos mig börjar :) sen blir det lite räksallad sen igår och bara slappa framför tvn hela kvällen :) Skönt!



Nya jeansjackan idag. I like alot :)

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Sis

Snyggaste tjejen i stan! =D vill oxå ha den jackan! Loveeeely! ;op pussen!

2010-02-18 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0