Finns det något mer?

Magen mår som igår, alltså inte något bättre. Men jag har inte spytt lika mycket vilket är väldigt skönt.. Bara två gånger under dagen.. Fast nu på kvällen fick jag i mig lite smörgås och det har faktiskt stannat kvar i magen. Finns inte så mycket mer att spy upp nu väl? För magen är så tom den kan bli nu. Fyller på med en del vatten så det är iallafall bra :) Imorgon hoppas jag att jag mår bättre. Vill inte spy något mer nu. Tycker det är skumt att spy flera dagar i rad, så brukar det ju inte vara när man har magsjuka. Eller? :O Jag har ingen koll, sist var jag en liten skitunge när jag hade det.

Nåja, det är som det är. Man kan inte vara frisk jämt! Men jag verkar alltid vara sjuk. Detta året kunde ju gärna ha börjat lite bättre. Men jag brukar alltid vara mycket sjuk när det är vinter. Jag är ett sommarbarn helt enkelt :)



YES PLEASE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0