Fredag !!

Igår gick jag och mötte upp Henrk på stationen och han kom i tid och det var inga förseningar :D Va huuur härligt som helst att krama om honom :) Meningen att vi skulle till mamma och pappa och hälsa på lite igår kväll men mamma var på möte och eftersom det snöade så mycket så stannade vi hemma hos mig istället :) Käkade kvällsmat och åt chokladglass ;P Kikade lite på tv och bara myste :)

Imorse vid halv 8 ungefär vaknade jag av att Henrik kom och kröp in till mig :D Vi gick upp vid åtta ungefär och jag är faktiskt pigg :P för idag är det fredag och snart helg och min älskling är hemma :D

Börjar jobba 10.00 så vi ska snart gå iväg :) Ikväll blir det Bengtsfors efter jag slutat!



GOD MORGON ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0