FREDAG

Igår jobbade jag till 18.00 och sen tog jag bussen till Bengtsfors kl 19.00 :) Gick upp till Kimpa där han, Henrik, Robin, Mattias och Bullen var. Dom fixade sprit och det blev groggkväll som spårade ur :P Men roligt hade vi och Kim stog nog för det :D 



Vid halv två gick jag, Henrik och Robin och la oss och somnade nästan direkt. Sen kom det massa folk och förde väsen men försvann rätt snabbt när Kim körde ut dom och gick och la sig :P klockan 06.05 ringde alarmet imorse, TRÖTT, åkte jag tillbaka till Åmål. Gick och la mig och sov till 09.00 och sen fixade jag iordning mig för dagen! Kilade bort till jobbet och tur att solen skiner idag för annars hade jag nog inte kommit ur sängen :P Jobbat fram tills lunch nu då det blev en mycket god sallad :) Gick till Konsum och köpte en nalle och prinsessmugg till söta Bella som kommer hem till mamma och pappa ikväll. Vi ska äta tacos och ha pyjamasparty hon och jag :D Det har hon längtat efter sen innan jul så nu är hon nog förväntansfull kan jag tänka mig ;P Sover över där i natt och imorgon ska vi till Karlstad och kolla på Disney on ice! Kommer bli en toppenhelg :)



Ne, nu ska jag dammsuga lite innan jag ska tillbaka till Stilmagazinet :)

SOL IDAG ♥


Kommentarer
Postat av: sofie

ja det är den verkligen :D

2010-02-05 @ 17:03:05
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0